Blogia
dandinlive

Presentacion

Son un chaval, que claramente vive entre a música, os ordenadores e as mulleres, eso si o q mais problemas me traen son as mulleres.
Bueno, dende fai uns anos levan sucendendo cousas moi especiais, pero, xa volas irei contando cando vaian saindo personaxes cada dia, porqque vinculado a cada personaxe hai toda unha historia detras.

Decir que son antimicrosoft, antiintel, antimac, non esta de mais.
os meus idolos informaticos son, AMD, IBM, e todo o UNIX.
Os meus idolos musicais son Charles Vernon, e christian Lindberg, entre outros.

Curriculum informatico..........Un ás, sei arreglar, customizar, e facer o q me plazca cun ordenador, seime todalas configuracions de placas, cpus e graficas, tolos fsb, tamaños de cache, velocidades de bus......., como estes se poden variar e asta donde e teño estudios de como poder convertir ordenadores normales en maquinas superiores, un 850 con rendimiento dun 2000????, si!!!!
Un athlon 64 cun rendemento superior a calquera procesador q salga a venta???' si!! o secreto está en como se monta, en que placa, con que memoria.... si o athlon 64 ten 1600 ghz de bus.... (na version clawhammer) porq usa ddr 400??? ai q meterlle memoria ddr3
Pedimos placas ddr3 xaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, qremolas xaaaaaaaaaaaa, qremos super velocidadessssssssssss.

Curriculum de musico, pufffffffff, tamen completillo.

Trombón baixo solista da banda union musical de meaño. (proximamente......)
Clases con cristian lindberg, irmans urrecho, Petur eirikson, Ryben prades, ximo Vicedo, Feliciano Morales.... entre outros.

Meus profesores habituales son, Luis juncal e Daniel Portas (solista da municipal de santiago).
Uso unh trombon baixo Vincent bach stradivarius modelo 50b con transpositores jhager(conicos) q me valeu un ollo da cara.(e mais)

bueno curiculum amoroso penoso, a fecha doxe, moitas mulleres o redor pero solo tuben unha moza, u8ha gran equivocación, Lorena, a cal...pos por razons descoñecidas para os dous, non me fala agora.... bueno....
Mulleres da miña vida....Puff pasaron moias pola miña cabeza.....ata pasou Soraya e esa e a mais puta......
Bueno Paola, miña gran paoliña, queremonos moito, ela andubo a por min, eu pasei dela, e cando eu me fixei nela xa non habia q facer.
Raquel, e ainda unha criança porque encaixamos perfectamente pero nunca saimos xuntos, pero aora ta en tranmites de algo.
Magui: ahora e unha de miñas grandses amigas(nada mais) fai anos eu taba coladiño por ela, pero ela non, e por mal entendidos das idades, pos deixamonos de falar, e gracias a os pc´s aora volvemonos a falar e somos estupendos amigos.
Paula(prima de paola): E guapisima, pero non me fai caso, si me fixera caso mimaaaaaaa........................
Vanessa:atreme moito fisicamente, pero sicoloxicamente non pegamos pa nada, sempre tamos rifando, pero e miña amiga ainda q non teña moita confianza con ela...e estupenda (Un bico Vane). Aora en enero modifico....E das miñas mellores amigas e e boisimaaa!!!
bueno xa chega, q eu recorde non ai mais, bueno xa vos contarei, ai olvidaseme

1 comentario

Raquel -

Prelistada en el directorio de Bitacoras.com

Puedes añadir una descripción haciendo click en "Añadir bitácora".

Gracias