Blogia
dandinlive

Vaia semana

Acabo de entrar nunha etapa nova, o xoves foi un diazo moi largo, estuben na guardia, toda a tarde con unha amiga, Marta Saxo(porq toca o saxo), levome ben con ela, e polo parecer teño fama de que me liei con ela o xoves, pero non foi asi, eu con Marta nada.
A noite cantamos nun concerto ali na iglesia da guardia e saleu todo moi ben menos un momento q me atragantei.....
Bueno, que despois ó acabar, falei con Raquel no autobus, de volta á casa, e dixenlle o q sentia por ela, bueno, mais ben, fixenlle adiviñar que era ela a que me gustaba.
Quedou moi sorprendida(como pa non quedar) e dixome q non lle gustaba nadie agora mesmo, pero, eu era un bo candidato para ser mozo dela, e non sabe porque nunca lle gustei.
Eu sei porque nunca lle gustei...Porque nunca me mirou con ollos de muller, miroume como un amigo e namais.
O tema e q Tamen descubrin que Paola polo parecer se non supera q me gusta outra pediriame de salir de novo, que animalada...

O venres 13 tubemos un concerto en O grove, coa banda e tres corais xuntas, sonou todo moi ben, e intentei falar con Raquel e non puidemos mais q falar unhas palabriñas.

O sabado 14, pos.........enfermo, na casa encerado, solo salin para ir ó medico a portonovo. Mandeille un sms a Raquel, dixenlle: "Mimade, tou nfermo! Tou n sanxnxo q acb de ir ó mdico. Maña a maña nn creo q vaia a Moaña! Dixeronm q aora ch tño q jodr + a cabza aer se caes! Ti q dis? bics"
Ela contextoume:"Digo q t meyors e nad +, do outro nn opin..bks"

Domingo 15, Non podo comer, tou a base de suero ata o medio dia, e o medio dia claro, como.... arrz en blanco, joer......
Non fun tocar a moaña pero eso si, agora á tarde vou á Toxa a trocar o trembón; jeje Vou ir tocar coa banda á toxa, co meu bassstrombone como xa sabedes..., vamos tocar un concertazo.......

0 comentarios